Успішний салон

06.02.2012

Інвестиції розуму і почуттів

Наталья Гончаренко

Для багатьох з Вас салон - це більше, ніж просто бізнес. Як довго Ви мріяли, шукали відповіді на тисячі питань, продумували кожну дрібницю? Навряд чи знайдеться власник, у якого не було б бачення того, яким повинен бути його салон. Кожен з Вас знає, яким він повинен бути, принаймні, відчуває це.

Ви можете бачити свій салон красивим, успішним, особливим, незвичайним, «для душі», приголомшливим, спокійним, домашнім, оригінальним, стандартним, салоном-хобі, великим або маленьким. Будь-які Ваші ідеї мають право на життя.

Та є дещо здатне зруйнувати і мрію і бізнес. Це - порожній салон, салон, в якому немає клієнтів. Дуже часто чудові ідеї власників так і залишаються нереалізованими просто тому, що про них ніхто не дізнався, не зрозумів і не прийняв - ні персонал, ні клієнти. Так відбувається тому, що ці ідеї знаходяться поза бізнесом, самі по собі.

Щоб допомогти керуючим салонів краси та SPA портал LADY.UA спільно з компанією «Салонний маркетинг ®» створили рубрику «Успішний салон». Задавайте питання по темі маркетингу, реклами, продажів, розвитку Вашого салону краси (SPA-салону, косметологічного центру, фітнес-центру). На запитання відповідає керуючий партнер «Салонного маркетингу ®», бізнес-тренер Наталія Гончаренко.

Питання та відповіді

Рекомендуємо

Libido.UA – Знайомства серйозні та не дуже